خرید ارزان فرش 700 شانه تراکم 2100 با زمینه کرم 9 متری با تخفیف

خرید ارزان فرش 700 شانه تراکم 2100 با زمینه کرم 9 متری با تخفیف ارسال رایگان فرش به سراسر کشور ، ضمانت ده ساله همراه محصول خریداری شده تقدیم مشتریان عزیز قرار میگیرد. تمامی ابعاد استاندارد فرش ماشینی به صورت قالیچه فرش و کناره فرش در سایت کارخانه فرش ماشینی عرضه می شود. نمونه رنگ بندی های پرفروش دکوراسیون فرش مثل فرش سرمه ای ، فرش کرم ، فرش گردویی ، فرش روناسی و فرش آبی فیروزه ای فرش بادامی است که در مجموعه بازار فرش با ابعاد فرش 12 متری ، فرش 9 متری ، فرش 6 متری و قالیچه و کناره تولید می شود. کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت کارخانه فرش کاشان ایران است. برای کلیه امور صادرات فرش و خرید عمده فرش می توانید با قسمت پشتیبانی تماس حاصل کنید.

سایزهای مختلف کناره نیز از دیگر ابعاد در نظر گرفته شده برای فرشهای ماشینی 700 شانه هستند. جهت تامین بیشترین حد رضایت مشتریان و برطرف کردن نیازهای متنوع ایشان، امکان بافت فرش 700 شانه در سایر ابعاد نیز بر اساس خواست و نیاز مشتری فراهم می باشد. برای پذیرایی های بزرگ می‌توان در وسط سالن یک قالی 12 متری، 15 متری، 18 متری یا 24 متری پهن کرد و بقیه وسایل به دور آن چیده شود. بهتر است بین دیوار تا قالی فاصله ای باشد تا زیبایی پذیرایی بیشتر شود. ولی فرش های سنتی 700 شانه، همان طرح های اصیل ایرانی است که نشان دهنده هویت و فرهنگ ایران است و این طرح های اصیل همانند یک تابلو اثر هنری در دکوراسیون می درخشد. از این طرح ها در رنگ های جدید نقره ای، طوسی، فیلی، خاکستری و کرم می توان در دکوراسیون های مدرنیته نیز استفاده کرد و یک تناقض زیبایی را ایجاد کرد.

فرش 700 شانه کاشان و ویژگی آن

همان طور که گفتیم ضخامت بیشتر این نوع فرش کمک می‌ کند تا سرمای زمین به بدن خرید فرش ۷۰۰ شانه ارزان انتقال پیدا نکند. از فرش های 700 شانه بیشتر در اتاق های پذیرایی استفاده می شود. وجود این ویژگی ها دلیل خوبی شده است برای انتخاب آن‌ ها در اتاق‌ نشیمن و اتاق خواب‌ ها است. فرش در مقایسه با فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه زیبایی کمتری دارد. این فرش‌ها به دلیل داشتن توع بالای طرح و قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فرش‌های 700 شانه طرح‌های بسیار متنوعی دارند که در بهترین فروشگاه در شهر کرج یعنی فروشگاه بزرگ قالیکده البرز عرضه می‌شود.

فرش جدید ارزان طرح ۷۰۰ شانه تراکم ۱۲۰۰

در مورد ویژگی فرش700 باید بگوییم همان طور که از نام آن مشخص است از نظر تعداد شانه ۷۰۰ گره دارد. به تبع تعداد گره در فرش 350 شانه 350 گره دارد و به طور مثال در فرش 1000 شانه 1000 گره دارد. از نظر تراکم نیز در حدود ۲۱۰۰ الی ۳۰۰۰ گره که متداول ترین آن ها تراکم ۲۵۵۰ است. این نوع فرش به دلیل ویژگی هایی که دارد در اکثیر خانه می توان دید. در ادامه مقاله خصوصیات فرش 700 شانه را در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

  • ولی فرش های سنتی 700 شانه، همان طرح های اصیل ایرانی است که نشان دهنده هویت و فرهنگ ایران است و این طرح های اصیل همانند یک تابلو اثر هنری در دکوراسیون می درخشد.
  • ماهورمارکت در ابعاد مختلف 12متری، 9 متری و 6 متری به بازار عرضه شده است.
  • اما این موضوع در باب خرید های اینترنتی امکان‌پذیر نیست مگر این که بعد از خرید و دریافت فرش به اطلاعاتی که به دست آورده اید و تطابق آن با شناسامه پشت فرش بپردازید و به یکی بودن آن برسید.

صادرات فرش و فرش ارزان اما با کیفیت بالا از ارکان مهم اقتصادی کشور محسوب می شود که خرسندیم شرکت ما در این مهم موفق بوده است. دیجی فرش مجموعه‌ای زیبا و کامل از محصولات شرکت‌های تولید فرش ماشینی را با درج اطلاعات کامل آنها، به منظور آشنایی بهتر و خرید آسان مشتریان در سایت خود ارائه نموده است. امکان خرید اینترنتی، ارسال رایگان و تحویل فوری درب منزل خریداران، از خدمات دیجی فرش به مشتریان عزیز می‌باشد. فرش ماشینی کاشان از قدیمی‌ترین تولید کنندگان فرش ماشینی است. در حقیقت اولین فرش ماشینی درکاشان بافته شده است و در حال حاضر جزو برندهای کشور است.

در مورد جنس نخ های استفاده شده در این دو فرش باید نکاتی را مد نظر قرار داد. مهم ترین نکته این است که نخ استفاده شده در هر فرش تاثیر فوق العاده زیادی در کیفیت و قیمت فرش دارد. هم چنین در هر کارخانه از نخ های متفاوتی در بافت فرش استفاده می شود. نخ های استفاده شده در فرش به دو دسته پلی استر و اکریلیک دسته بندی می شوند. نخ های پلی استر مثل بی سی اف و ورجین به نخ های پلاستیکی مشهور هستند.

از این رو خرید فرش های 700 شانه دستباف گونه که در تراکم طولی 2250، 2550، 2700 یا 3000 را به خرید دیگر بافته های لوکس ترجیح می‌دهند. چه دلایلی سبب شده است تا افراد به سمت خرید فرش 700 شانه روی آورند و حتی در پذیرایی ها و مکان های لوکس از به جای خرید 1200 شانه، 1500 شانه و یا 1000 شانه از فرش 700 شانه دستباف گونه که در تراکم طولی بالاتر بافته شده اند، بهره گیرند. فرش 700 شانه درجه یک با ضخامت بالا – نقشه جدید افشان پریماه در دو رنگ پرفروش . 700 شانه واقعی تراکم 2550 ، 10 رنگ درجه یک با ده سال ضمانت کیفیت .