نمایشگرهای عظیم الجثه (Video Wall)

مجموعه پارسا تابلو با ارائه گارانتی جداگانه خود پاور نشان از اطمینان به خرید شما میدهد که حتما یک تابلو روان با کیفیت خریداری خواهید کرد. همچنین یک سیستم نظارت تصویری برای عملکرد بهتر می بایست از رزولوشن تصویر بسیار بالا و پردازنده و تجهیزات قدرتمند بهره مند باشد و نمی توان از یک سیستم گیمینگ یا خانگی در این امر بهره جست. پاور اصلی در هر تابلو روان دارای خنک کننده قدرتمند است اگر پاور اصلی باشد در صورت گرفتن 90درصد توان پاور به هیچ عنوان گرم نمیشود ولی با این حال دارای خنک کنده است. همچنین در مسئله مین برد اگر 3D نداشته باشد یا گارانتی نداشته باشد/طیف نداشته باشد و اگر از برندهای متفرقه استفاده شود. اگر بخواهید با ابعاد فیزیکی یکسان، پیکسلهای کوچکتری در اختیار داشته باشید، باید تعداد پیکسل را افزایش دهید تا سطوح بالاتری از جزئیات و لبههای هموارتری را در تصویر نهایی ببینید. تنظیم ساده تراز سفید: در دیواره های ویدئویی معمولی ، تعادل رنگ سفید فقط در حالت کاملاً سفید قابل تنظیم است ، اما در مدل 49VL5F به شما امکان می دهد هر مقدار از مقیاس خاکستری را تغییر دهید تا تنظیم دقیق تر و تعادل رنگ سفید حاصل شود.

بعد از این کار بایستی ورقات چلنیومی که قطر های متفاوتی دارند برای ضخامت بخشیدن و ایجاد ارتفاع برای حروف طراحی شده دور تا دور حروف بر روی پلاکسی قرار بگیرند. ویدئو وال (Video Wall) که با نام Display Wall نیز شناخته میشود، مجموعهای از چند نمایشگر را تشکیل میدهد و هدف از تولید آن ایجاد تصاویر در ابعاد بزرگتر و در کنار یکدیگر است. ماژول های ال ای دی از قطعات الکترونیکی دیودهای نورانی ، چیپ های راه انداز و بافر الکترونیکی تشکیل شده ند که با رساندن دیتا و تامین برق موردنیاز متن و تصاویر موردنظرمارا به نمایش درمی آورند. هاب تابلو روان در واقع همان قطعه ایست که نحوه چینش و اتصال قطعات الکترونیکی مختلف روی برد را به شما نشان میدهد. در این مقاله به معرفی قطعه هاب تابلو روان پرداختیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی اینکه هاب تابلو روان چیست؟ یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در تابلو روان، هاب تابلو روان است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در تابلوسازی به شیوه ال ای دی نوع مسیر ارتباطی ما بین کارت برد کنترل و ماژول هاب نامیده میشود اگر برد کنترل از نوع بدون طیف باشد هاب بر روی خود برد است اما اگرکنترلر از نوع طیف دار باشد هاب بصورت جداگانه بر روی کارت کنترل بسته می شود و ارتباط بین بورد کنترل و ماژول را برقرار می کند.

هر چقدر اندازه لامپهای ال ای دی و فاصله میان آنها کمتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده بهتر خواهد بود. به گونهای که صرفاً در اختیار سازمانهای محدود و خاص قرار داشت که اصلاً کاربرد تجاری و اقتصادی حتی برای آن تصور هم نشده بود. قابلیت برنامه ریزی به شیوه دلخواه و ایجاد تصاویر گرافیکی ، نمایش ویدیویی و متن های جذاب با رنگ های مورد پسند شما را دارد . ایجاد میکند. کارکرد این ویدئو وال به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته میباشد و در استفاده های طولانی مدت کیفیت خود را حفظ میکند.

به عنوان مثال، اگر صاحب رستوران هستید، ممکن است انتخاب کنید که منوی رستوران را روی ویدئو وال در لابی خود نمایش دهید تا مشتریان بتوانند حین انتظار در صف پرداخت، انتخابهای خود را انجام دهند. به همین دلیل برای انجام بهتر امورات بیمارستان چون سیستم نوبتدهی، اعلام شیفت کاری پزشکان و متخصصان عمل جراحی، تنظیم نوبتدهی اتاق عمل، نمایش شرایط بیمار و پخش تصاویر ام آر ای و سی تی اسکن مریض و… تمامی تابلوهای تولید شده در شرکت راویارالکترونیک قابلیت نمایش تصاویر و متن بصورت بصورت سه بعدی را دارند.بردکنترل استفاده شده در سایزهای کوچک hd و برای سایزهای بزرگ ep می باشد.

همه ی این عوامل نشان از بی کیفیت بودن و نامرغوب بودن یک تابلوی روان است که قطعا قیمت کمی نسبت به یک تابلوی با کیفیت و عالی دارد. خرابی ماژول ها ممکن است به دلایلی مانند خراب شدن کابل فلات ماژول، معیوب شدن سیم هایی که از منبع تغذیه به سمت ماژول ها می روند و یا خرابی کل ماژول اتفاق بیفتد. در دنیای امروز با این روند گسترش تجارت، صاحبین مشاغل همواره با رقیب های جدیدی روبرو هستند. بررسی کنید هزینه های وارانتی و اقدامات اضافی بعد از وارانتی چقدر است و درقراردادی مکتوب به آن اشاره کنید. یکی از روش های تبلیغات و اطلاع رسانی که امروزه مورد استقبال اقشار جامعه قرار گرفته است تبلیغات به وسیله ی نور می باشد.تابلوهای روان ال ای دی یکی از بهترین گزینه ها برای بهتر دیده شدن شما در فضای رقابت و تبلیغات می باشد . حال آنکه در نقطه مقابل ویدئو پروژکتورها نیاز دارند در دوره های مشخص توسط تکنیسن ها به منظور تعویض قطعات مصرفی خصوصا لامپ های گران قیمتشان مورد بازرسی قرار گیرند. از مزایای خرید از راویارالکترونیک گارانتی 18ماهه و پشتیبانی 5 ساله می باشد ، ما به خریدار طریقه ی تعویض متن تابلو روان تک رنگ را بصورت رایگان آموزش می دهیم .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی انواع تابلو روان را مطالعه تابلو روان نمایید. بستگی دارد. از آنجایی که تابلوهای روان به صورت متر مربع حساب میگردد پس هر چه اندازه مدنظر مشتری بزرگتر و بیشتر باشد مقدار هزینه نیز افزایش پیدا میکند. از دیگر مزایای ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B می توان به قابلیت نصب آسان ان اشاره نموده، بدین ترتیب برای نصب این دستگاه در مکان های مورد نیاز، مشکل خاصی نبوده و در کمترین زمان ممکن می توان نسبت به نصب این دستگاه اقدام نمود. تابلو روان می تواند رنگ های متنوعی را بپذیرد و این یک مزیت بزرگ برای این نوع تابلوهای تبلیغاتی به شمار می رود. Direct View LED در واقع یک فناوری جدید نیست: چندین دهه است که در تابلوهای بزرگ و در فضای باز استفاده می شود، اما به طور سنتی وضوح مورد نیاز برای نمایشگرهای داخلی نزدیک را ندارد. امروزه تابلو روان یکی از جدید ترین و مدرن ترین تابلوهای موجود بوده و به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر تمام عواملی که در صورت نبودن کیفیت نام بردیم را برعکس کنیم نشان از یک تابلو روان عالی هستند.

از این رو معمولا افرادی که دنبال یک ویدئو وال مرغوب و باکیفیت بوده، می توانند از ویدئو وال سامسونگ UD55E-B استفاده کنند. ال ای دی های استفاده شده از نوع Super High Bright می باشد که در مطرح ترین کارخانه های جهان تولید و عرضه شده است . ماژول های استفاده شده در تابلوهای تک توسط کارخانه Meiyade به سفارش شرکت راویارالکترونیک تولید شده است و در طول دراز مدت هیچگونه افت نور و پیکسل خاموشی نمی دهد . کیفیت تابلو های قرمز و سبز و سفید کاملا یکسان بوده و تفاوت قیمت تنها از لحاظ رنگ می باشد. صحبت از وضوح تصویر شد که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت ویدئو وال ها میباشد.

با مقالات بعدی ما در رد گرافیک همراه باشید. بپردازیم. با ما همراه باشید. برای مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به بخش “تلویزیون های شهری آوانمانور” مراجعه کنید. آوانمانور بــا در اختیـار گرفتـن برتریـن برندهـای دنیـا بـرای ارائـه بهتـر ایده هـا، تـلاش می کنـد کـه خدماتـی در خـور را بـه مشـتریانش در زمینه طراحی و نصب انواع تلویزیون های شهری ارائه کنــد. رطوبت ایده آل برای محیط کاری این ویدئو وال 10 الی 80 درصد می باشد. در این مورد نمایشگرهای ویدئو وال با ضخامت ۳.۵ میلیمتری و طراحی مینیمال نمایشگر از طراحی شیک و جذابی برخوردار هستند. این گوشی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا میکند و احتمالاً از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. مثل آنچه که بر روی دیوار ها، فروشگاه ها، باشگاه ها توانید از LED هایی که بر اساس صفحه نمایشگر های دیجیتال هستند، استفاده کنید. ویدئو وال های قدیمی متشکل از تعدادی تلویزیون LCD در کنار هم بودند که اولین ایراد قابل رویت این سیستم خطوط بین هر LCD بود که کاملاً قابل مشاهده بود ، در صورتی که نمایشگر های LED کاملاً یکپارچه هستند و هیچ خطی بین قطعات تشکیل دهنده آن وجود ندارد . با تشکر مجدد از مدیریت سایت و از اینکه بنده را تحمل میکنید،قربان به نظر شما کدام یک رو خرید کنم،همون 40 امپر 5ولت که قبلا روش نصب بوده یا 60 امپر 5 ولت را،از یه تابلو ساز پرسیدم میگفت چون تعداد بلوکات 9 عدد هست باید از دو تا پاور استفاده کنی،ولی همین که روش بود راحت دوسال،،شبانه روز جواب داد،حالا یک 60 امپر در سایتتون دیدم گفتم اگه میدونید دوامش بهتره و از 40 امپر فشار رو بهتر تحمل میکنه این گزینه رو انتخاب کنم.

و متاسفانه هیچ کنترل جریانی برای درایو کردن ال ای دی ها در ماژول های تک رنگ وجود ندارد و مستقیم برق 5 ولت به ای ای دی ها داده می شود. پاور تابلوروان حکم قلب را دارد و وظیفه ی آن تامین برق مورد نیاز برای تابلوروان و تلوزیون شهری می باشد.تمام نمایشگرهای الکترونیکی با ولتاژ 5 ولت جریان مستقیم راه اندازی می شود .وظیفه پاور تبدیل برق شهر ؛220ولت جریان متناوب (AC) به 5ولت جریان مستقیم (AC) می باشد. یکی از قسمت های مهم در نمایشگرهای الکترونیکی ماژول آن می باشد که از 70 درصد قیمت و کیفیت نماشگر وابسته به ماژول می باشد . تعداد پیچ های ماژول هم مسئله ی مهمی می باشد که در محکم کردن ماژول نقش به سزایی دارد . در تابلوهای روان و تلویزیون های شهری محکم کردن و فیکس کردن ماژول ها روی کابینت توسط پیچ صورت میگیرد ، نکته ی مهمی که باید رعایت شود نوع پیچ و تعدادی که استفاده میکنیم می باشد ، اگر پیچ ما آبکاری شده نباشد به مرور زمان دچار زنگ زدگی و فرسودگی می شود و راهی برای نفوذ آب داخل کابینت تابلو ایجاد می کند و به مرور باعث آسیب می شود.

یا یک موزه، محلی برای شبیه سازی فضا یا زمانی خاص را در نظر گرفته که بازدیدکنندگان را در حال تماشای موزه احاطه کردهاست. تصور کنید یک فرودگاه در حال نمایش آسمان شهر است و تمام اتفاقات به طور زنده پخش میشود. من از این مقاله و صد البته از مطالعه تمام کامنت ها اینجور برداشت کردم که تعدد در استفاده از پاور مشکلی بوجود نمیاره و مشکل در کم استفاده کردن از پاور هست. من اینجور برداشت کردم. مادر برد بدون طیف که در کنار ماژول ال ای دی تک رنگ قرار دارند، قطعه هاب را روی برد خود دارند اما در کارت کنترلر طیف دار که در کنار ماژول تمام رنگ به کار میروند، هاب قطعه الکترونیکی جداگانه ای است که توسط خود تابلو ساز روی کارت کنترلر تابلو روان اتصال پیدا کرده و وظیفه دارد که کنترلر را به ماژول LED مربوط شناسانده و میان آنها ارتباط برقرار کند. تمام پروسه انتخاب متریال و قطعات اولیه یک طرفه و روش مونتاژ هم یک طرف،ممکن است قطعاتی که تهیه می کنیم از بهترین بازارهای جهانی باشد و بالا ترین درجه کیفی را داشته باشد ولی اگر مونتاژ و اسمبل دقیق و منظمی روی قطعات صورت نگیرد از عمر نمایشگر ما کاسته می شود و بازخورد خوبی نخواهد داشت.

یک صفحه نمایش LED از تعدادی پنل LED و پنل ها نیز از تعدادی LED تشکیل شده است. صفحه نمایش LED یک فناوری نمایشگر صفحه نمایش است که از پنل های LED به عنوان منبع نور استفاده می کند. برای مثال دستگاه میتواند محتوای مورد نظر را مستقیم از یک فلش مموری USB بخواند یا اینکه صدا و تصویر از دستگاههای مختلف از طریق کابل صدا و کابل VGA یا HDMI به کنترلر منتقل شده و سپس بعد از تنظیم به وسیلهی کابل HDMI به نمایشگرها منتقل میشود. در تابلوهای روان آفلاین این قابلیت وجود ندارد و باید متن یا تصویر را از پیش به تابلو داده باشید. در کشور ما هم این نیاز بیش از پیش احساس میشود و بخشی از تبلیغات پیشرفته امروزی نیازمند این صنعت میباشد. روش های زیادی برای تبلیغ در پیش روی افراد می باشد. اگر فکر میکنید نمیتوانید بدون اطلاعات به خرید تابلو بروید بهتر است از کارشناسان و کسانی که در این حرفه تخصص لازم را دارند مشاوره بگیرید مجموعه ی پارسا تابلو میتواند با مشاورهی قبل از خرید به شما انتخاب های عالی را نشان دهد.

این لبه باعث ایجاد محفظه برای قاب شده و تمام تجهیزات درون قاب قرار می گیرد. این تابلوها به این دلیل که ضد آب هستند و بر اثر بارش باران و برف آب به درون آن ها نفوذ نمی کند. تابلوهایی که بر سر در فروشگاه ها و مغازه ها نصب شده اند، اولین چیزی است که توجه شما را به سوی خود جلب میکند. از سوی دیگر نمایشگرهایی که امروزه تولید میشوند فقط به نمایشگرهای خانگی، فروشگاهی و یا ویدئو والها اختصاص ندارد. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تابلوهای روان نوع ماژول های استفاده شده در ان است برخی از ماژول ها نور ضعیفی دارند که قطعا مخاطب را جذب نمیکند ولی برخی دیگر از ماژول ها دارای شدت نور بالایی هستند که برای جذب مشتری و مخاطب بهترین گزینه استفاده از این نوع است که قیمت بالاتری نسبت به ماژول های معمولی و یا ضعیف دارند. از معایت دیگر این محصولات میتوان به آلودگی صوتی و حرارتی بسیار بالا اشاره نمود. با توجه به لبه باریک این ویدئو وال ها میتوان آنها را در کنار هم قرار داد.و تصویر را در ابعاد بزرگتری مشاهده کرد. نیز کاربرد دارد. مانیتور صنعتی ویدئو وال ال جی مدل 49VL5B از یک نمایشگر 49 اینچ با فناوری IPS نیز برخوردار است و دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد و از زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه بهره می برد و با پورت های ورودی HDMI،DVI ،RGB، RJ45، USB، RS232C نیز سازگار است و از پر فروش ترین و گران قیمت ترین محصول در بازار قطعات کامپیوتر نیز محسوب می شود.